AJANKOHTAISTA!

PERJANTAINA 20.1.2023

Asiakaspalaute, jaettu luvan kanssa. Kiitos.❤️🙏
 
Halusimme leveämmän moottorisängyn ja päädyimme tilaamaan laadukkaan sängyn Freya Bedsiltä. Aloin lukemaan keskustelupalstoilta arvosteluita ja pelko tuli olimmeko tehneet kaupat ja joutuisimme odottamaan vaikka kuinka kauan sänkyjämme. Tänään tulikin ilmoitus ja sängyt saapuivat etuajassa! Olen yrittäjä ja hirvitti lukea kuinka vaikeana aikana netissä keskustelut ryöpsähtävät pahoiksi myyjiä kohtaan. Toki jossain vaiheessa on toimitusvaikeuksia ollut jotka yritys on julkisesti todennut, mutta meidän kohdalla kaikki sujui erinomaisesti. Emme ole tuttuja, eikä tämä ole maksettu mainos ja postaan tämän vain siksi että yrittäjäkin näkee ja kuulee tyytyväisiä asiakkaita ja jaksaa uskoa tulevaisuuteen. Ensi yönä pääsemme sitten kokeilemaan tuleeko uni.😉
 
Asiakaspalaute saatu Nivalan perheeltä 19.1.2023.

MAANANTAINA 2.1.2023

Asiakaspalaute, jaettu luvan kanssa. Kiitos.❤️🙏
 
“Toivo, usko ja rakkaus” ❤️
 
Joulukuussa vuonna 2021, rakennettiin “TOIVO” moottorisängyistä. Tehtiin tilaus meille ja mummille.
Sitten alkoi pitkä odotus. Hermoja kiristi ja “USKO” meinasi loppua monet kerrat.
Oltiin jo kauppojakin perumassa ja ostamassa jo toisesta liikkeestä sänkyjä, vaikkakin laatu olisi ollut toinen.
Lupailut myyjältä seurasivat toisiaan ja kuukaudet vierivät.
Luottamus kariutui ja perheen sisällä jo maksetuista sängyistä riidat yltyivät.
Ahdingon jo mentyä äärimmäisyyksiin, sinä Siiri astuit kuvioihin❤️
Puhelimessa kun puhuttiin, olin todella vihainen ja kerroin kuinka tässä maailman tilanteessa haluaisimme tukea kotimaista yritystä. Sä rauhoittelit meitä ja vannoit että sängyt saapuvat niin meille kuin mummille ja niin myös tapahtui.
“RAKKAUS ” saapui koteihimme❤️
 
Vajaa kuukausi nyt nukuttuamme rakkaus sänkyihin pysyy.
Varsinkin kun itse olen tällä hetkellä kipeenä, yskin paljon ja ihana kun saan nostettuna sängynpäädyn ylös niin nukkuminen helpottuu kun ei yskitä niin paljoa.
 
Ihanaa ja parempaa uutta vuotta 2023 koko teidän “Peltoniemen” perheelle❤️❤️❤️❤️ laitan vielä muutaman kuvan sängyistä ja kun Lettu ja Pannari oli mukana kasaamassa sänkyjä😊❤️
 
Kiitäen: Lohen perhe🥰

LAUANTAINA 5.12.2022

NYT NIITÄ SAA JA NYT NIITÄ TULEE!!💥🚚💨 Samaan aikaan kun on kolme rekkaa purussa ja kaksi lähdössä asiakkaille -> pitää kutsua jo apukäsiä sekä liikenteenohjaaja paikan päälle! Se on varmaa, että tänä jouluna meillä liikkuu sänkyjä enemmän kuin kenelläkään muulla!

NYT KOKO joulukuun ajan saapuu useita kuormia viikossa, niin asiakastilauksia kuin myös uuteen heti-mukaan varastoon. 🙌🏽⚡️ Uusi upea logistiikkakumppanimme ei aikaile tai kyniä pyörittele, vaan kaikki sängyt toimitetaan pikana asiakkaille!!⏰️

Uusi sänky kannattaa tilata NYT, sillä pitkät toimitusajat ovat historiaa ja uudet toimitusajat pitävät!! Parhaat yöunet ovat täydellinen joululahja, niin itsellesi kuin myös rakkaallesi. Kaikkiin 2022 lahjatilauksiin punaiset rusetit pakettien päälle sekä toimitus vielä ennen Joulua.🎀🎁

Parhaat sänkytarjoukset pääset hyödyntämään:

1. Verkossa: https://www.sisustepeltoniemi.fi/verkkokauppa/freyabeds-tarjoukset/

2. Soittamalla meille 010 406 8600. Päivystämme joulukuun joka päivä kello 8-21.

3. Tai tulemalla myymälään Viihdekeskus Flamingoon. Palvelemme jouluun asti myös sunnuntaisin! Ma-pe 10-19, la 10-17, su 12-16.

TORSTAINA 3.11.2022

Kiirettä pitää, kun uusi logistiikkakeskuksemme tekee tuloaan! Eilen vietiin sänkyjä, tänään vietiin sänkyjä ja huomenna vasta viedäänkin sänkyjä!!🚛
 
Tee elämäsi paras päätös ja tilaa maailman parhaat yöunet nyt verkosta
 
tai soittamalla meille 010 406 8600 (päivystämme jokaisena päivänä 8-21.)

TIISTAINA 25.10.2022

Pelätä voi mitä vaan, sähkölaskua tai kurpitsaa. Kun kello kaksitoista lyö, on silloin jo musta keskiyö. Pyöritkö sängyssäsi peläten ja aamulla selkäkipuusi heräten? Ei hyvältä tämä kuulosta – soita meille ja uusi sänky osta!Meidän koko henkilökunta on täällä sinua varten – palveluksessasi! Taas kuljetetaan paljon sänkyjä varastolta eteenpäin vanhoille ja uusille asiakkaille. Myynnin asiantuntijamme ovat linjoilla valmiina löytämään juuri sinulle parhaat ratkaisut ja asiakaspalvelumme auttaa asiakkaitamme tehokkaammin kuin koskaan aiemmin.Syksyisin terveisinSisuste-Peltoniemi & Freya Bedskoko meidän tiimi suurella sydämellä 🖤🎃Soita 010 406 8600Asiakaspalvelu auki arkisin kello 10-16Myynti auki joka päivä kello 8-21

PERJANTAINA 14.10.2022

Hyvää huomenta ja terveiset meiltä asiakaspalvelusta! Kiitos kaikille asiakkaille yhteydenotoista. Me arvostamme jokaista niistä ja kiitämme hyvistä keskusteluista kanssanne. Olemme teitä varten täällä tänäänkin. Soita meille!

Asiakaspalvelumme on auki arkipäivisin klo 10-16. Puh. 010 406 8600

Iloisin terveisin,

Sisuste-Peltoniemi &
Freya Beds
asiakaspalvelutiimi

KESKIVIIKKONA 12.10.2022

Aurinko paistaa pilvettömältä ja pari moottorisänkyä liikkuu tänäänkin asiakkaille!
Kuvassa pahvin takana olevia sänkyjä saa täältä verkkokaupastamme tai numerosta 010 406 8600!

MAANANTAINA 10.10.2022

Freya Beds -sänkymallisto on suunniteltu yli 40 vuoden alan kokemuksellamme parhaista sänkymerkeistä sekä malleista. Olemme tehneet eri materiaaleista vertailun puolestasi ja valinneet niistä parhaat sänkyihimme.

Sänkymallistomme edustaa markkinoiden parhaimmistoa niin laadussa, takuussa kuin huippuergonomiassa ja tuotteilla on myös fysioterapeuttien suositus.

Freya Beds -sängyn uskallat tilata kokeilemattakin, sillä markkinoiden arvostetuin ruotsalainen Starsprings-jousisto mukautuu kehonpainosi mukaan yksilöllisesti tarjoten parhaan tuen. Sänkyjen ihanat luonnonmateriaalit pitävät huolta nukkumismukavuudesta, hengittävyydestä sekä ennen kaikkea siitä, että nukut terveellisesti.

Näin edullisesti et löydä mistään markkinoilta käsin valmistettua sänkyä 25 vuoden takuulla! 

Parempien yöuniesi puolesta,
Freya Beds tiimi

PERJANTAINA 7.10.2022

Monien suurien menestystarinoiden takana on myös vaikeita aikoja, joista yritykset ovat kovalla sinnikkyydellä selvinneet. Me olemme onnistuneet, epäonnistuneet, itkeneet, nauraneet ja öisin valvoneet. Meillä on ollut haasteita ja meitä on pahasti lyöty. Olisi todennäköisesti ollut näissä vaikeissa hetkissä sata kertaa helpompaa luovuttaa ja todeta, että olihan kokemus.
 
Vaikeissa hetkissä kuitenkin, edelleen käsissämme oli markkinoiden paras tuote, vuosikymmenten ajalta alan osaaminen sekä suomalainen sisukkuus, joten päätimme, että periksi ei anneta. Olemme lyönnin jälkeen kääntäneet toisen posken ja tarina jatkuu. Nyt näemme voittaako hyvä pahan.
 
Myönnämme suoraan, että meillä on ollut ongelmia asiakaspalvelussa ja maailmantilanne on aiheuttanut kaiken maailman huolta ja murhetta. Komponentit ovat jääneet tulematta, toimitukset ovat viivästyneet ja perheyrityksemme liian pienellä henkilökunnalla on yrittänyt tästä kaikesta selvitä. Haluamme aidosti pyytää anteeksi, ihan jokaiselta. Asiakaskokemuksesi meillä pitäisi olla parempi kuin yhdessäkään ketjuliikkeessä. Olemme nyt korjanneet isoilla investoinnilla haasteita, palkanneet lisää henkilökuntaa, ratkaisseet tuotantoviivästykset ja tänään te asiakkaat olette meille tärkeämpiä kuin koskaan aiemmin.
 
Markkinoilla sänkymerkkejä on paljon, mutta poikkeuksellisella hinta- ja laatusuhteella Freya Beds -tuotteemme on saanut valtavaa kysyntää. Erotumme muista alan toimijoista ostamalla parhaat materiaalit sekä tehdasvalmistuksen suoraan itse, jolloin tuotteidemme hinta on markkinoiden edullisin. Viivästyksistä huolimatta, myös yli 1500 sänkyä on toimitettu asiakkaillemme ennen toimitusaika-arvion täyttymistä. Tuotetyytyväisyys asiakkaillamme on ollut valehtelematta paras mitä olemme yli 40 vuoden perheyrityksemme historian aikana nähneet ja olemme kuitenkin jälleenmyyneet lähes kaikkia sänkymerkkejä vuosien varrella. Tämä osoittaa sen, että Freya Beds -sängyillä on täysin selvästi oma paikkansa markkinassa.
 
Haluamme nyt aidosti näyttää, että meillä on maailman parhaat tuotteet sekä parempi palvelukonsepti kuin kenelläkään muulla.  Koko Freya Beds tiiminä seisomme sanojemme takana ja me otamme täyden vastuun tyytyväisyydestäsi tuotteeseemme. Kotiinkuljetus tarjotaan tuotteeseen veloituksetta ja paketin kylkeen leimataan vaihto- sekä palautustakuu. Meillä voit maksaa tuotteen, kuinka haluat. 😊

TORSTAINA 6.10.2022

Terkut logistiikasta!
 
Vaikka toimtushaasteet ovat pistäneet kapuloita rattaisiin meidänkin toiminnassamme, jälleen on sänkyjä saapunut varastoon, jotka ovat ajojärjestelyjä vailla. Toimittamattomien tilausten eteen tehdään hartiavoimin hommia joka päivä, jotta saadaan ruuhka puretuksi ja jokaiselle asiakkaalleemme ihana sänky kotiin.
 
Pysytään kuulolla..
 

KESKIVIIKKONA 5.10.2022

Kyllä väriä maailmaan mahtuu!
 
Valitsetko asiakkaalle juuri toimitetun roosan vai esimerkiksi vaalean beigen?? Näitä sänkyjä saatavilla yhdeksässä värissä!
 

TIISTAINA 4.10.2022

Eilen toimitettiin neljä moottorisänkyä ja tänään jatkuu!

Näitä saa meiltä suoraan kotiovelle tai makuuhuoneeseen toimitettuna. Laitamme halutessasi tuotteen täysin käyttövalmiiksi!

PERJANTAINA 30.9.2022

Uusi asiakaspalvelun supertiimi palvelee arkisin puhelimitse kello 10-16! Soita 010 406 8600, me autamme sinua!

TORSTAINA 29.9.2022

Maailman parhaita sänkyjä, edullisemmin kuin koskaan aiemmin

Perrheyrityksen vuodet eivät ole olleet aina helppoja. Yli 40 vuoden huonekalu- ja sisustusyrityksen historian merkittävin käännekohta syntyi koronapandemian alkushokin aikana, kun täyden palvelun ja pullantuoksuinen huonekaluliike suorastaan ”huojui vastatuulessa” Helsingin keskustassa. Tuntui, ettei mitenkään voinut enää pelastaa sukupolvien ja vuosikymmenten kestäneitä uhrauksia, mutta periksi ei haluttu antaa.
Kolmannen polven veljekset päättivät tehdä kaikkensa ja toteuttaa pitkäaikaisen unelman haasteista huolimatta.

 – Siunaus, ahkeruus ja rehellisyys – tässä marssijärjestys. Sanoi kolmannen polven yrittäjä Juhana Peltoniemi, ja alkoi kova uurastus.
 – Meillä oli ollut jo pitkään ajatuksissa valmistaa oma sänkymallisto, sillä olimme jälleenmyyneet lähes kaiken merkkisiä sänkyjä, mitä Pohjoismaissa on. Markkinoilta löytyi jo valmiiksi hyviä tuotteita, mutta opittuamme tuntemaan niiden hinnoittelun, tiesimme, että todellisen luxus-sängyn valmistuskustannuksien ero perussänkyihin ei voi olla tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia euroja.

 – Tämän vuoksi syntyi oma mallistomme Freya Beds, jossa yksinkertaistettuna jätettiin ruudut pois ja tiputettiin hintoja yli kymmenillä tuhansilla euroilla, tinkimättä laadusta.
 – Freya Beds -tuotteiden edullisuus piilee siinä, että pienenä perheyrityksenä muutimme toimintatavat täysin. Ostamme kaikki komponentit sekä materiaalit itse ja tehtaalta vain työn, jolloin välikädet jäävät pois. Lisäksi pystymme hinnoittelemaan luxus-sänkyjä isojen komponenttierien vuoksi entistä edullisemmin, Peltoniemi kertoo.

KOKO Freya Beds -sänkymallisto valmistetaan maailman parhaista materiaaleista ja komponenteista. Tuotteet ovat aitoa käsityötä. Kaikilla tuotteilla on 25 vuoden takuu. Jousistoina tuotteissa on paras ruotsalainen Starsprings-jousisto ja patjavaahtona markkinoiden arvostetuin 100% luonnonvaahto, Vita Talalay. Nukkumisergonomia on hiottu huippuunsa fysioterapeuttien, lääkäreiden ja unen ammattilaisten kanssa. Oikein toimiva yksilöllinen tuki hoitaa niskaa, selkää ja koko kehoa. Aidot luonnonmateriaalit hengittävät, pitävät tuotteen kesällä sekä kuumetta sairastaessa viileänä, mutta talvella lämpöisenä.

 – Tällaisella sängyllä nukut ilman kipuja, syvän unen määräsi kasvaa huomattavasti ja heräät aamulla hyvin levänneenä, lupaa Peltoniemi.

KOVA työnteko kannatti ja yli 3000 Freya Beds -parisänkyä toimitettiin suomalaisiin koteihin vuonna 2021. Vantaan Flamingossa palvelevan sänkyjen showroomin lisäksi Vita Talalay Finland Oy:n nukkumisergonomian ammattilaiset palvelevat asiakaslähtöisesti ja ammattitaitoisesti koko Suomea numerossa 010 406 8600 

Julkaistu KauppaSuomi -lehdessä 28.9.2022

KESKIVIIKKONA 28.9.2022

TOIMITUSJOHTAJAN TIEDOTE 28.9.2022

PALKITTU PERHEYRITYS MYRSKYN SILMÄSSÄ – JA ANSAITUSTI

”Kun kannat vastuun, et koskaan kanna häpeää.”

Kun media uutisoi meitä koskeneista yhteydenotoista Kilpailu- ja kuluttajavirastoon, en voinut kuin lukea uutisjutut uudelleen ja miettiä, ollaanko me pienenä perheyrityksenä nyt oikeasti tässä? Tilanne oli ollut jo valmiiksi haastava, mutta vähitellen olimme saaneet suunnan kääntymään paremmaksi hyvässä hengessä myös KKV:n kanssa. Tai näin me luulimme. Sitten tulivat uutiset – ja aivan aiheesta.

Hyvää mainetta rakennetaan 40 vuotta, mutta se voi tuhoutua yhdessä päivässä. Verkkosivuillamme on ollut parhaillaan 4000 kävijää tunnissa, joten kyllähän tällä jonkinlainen vaikutus on ollut. Reagoimme tilanteeseen välittömästi, jotta asiakkaat tietäisivät toimintatapamme: vastuu kannetaan. Olen samaa mieltä siitä, että liian moni on joutunut omaa sänkyään odottamaan liian kauan. Emme ole onnistuneet siinä asiakaspalvelun laadussa, johon meidän olisi pitänyt päästä.

Olemme kotoisin Lammilta, pieneltä hämäläiseltä paikkakunnalta. Sen keskusta kuihtui aikanaan Hämeenlinnaan liittymisen myötä, joten päädyimme pitkän harkinnan jälkeen siirtämään myymälän Flamingoon Vantaalle. Ei kunnolla alkuun päästy, kun pandemia tyhjensi kadut ja kauppakeskukset. Tällä oli valtava merkitys liiketoimintaan. Tavallaan olisi ollut helpointa silloin lopettaa, mutta totesimme tuolloin perheenä, että vanhat arvomme – siunaus, ahkeruus ja rehellisyys – pitävät meidät pinnalla vaikeuksienkin keskellä.

Päätimme siis käynnistää oman sänkytuotannon. Onnistuimme saamaan patjoillemme yksinoikeuden erittäin laadukkaaseen luonnonmateriaaliin kaikkialla Pohjoismaissa. Saimme laskettua korkeatasoisten sänkyjen hinnan huomattavasti kilpailevien tuotteiden alapuolelle, koska kehitimme tuotantokustannuksia pienentävän toimintamallin.

Samaan saumaan liiankin nopean kasvun myötä alkoivat kuitenkin koronan mukanaan tuomat kansainväliset logistiikkaongelmat. Komponenttien saamisen hitaus alkoi lyödä kiilaa toimitusaikoihin. Meillä on toimintamalli, että ostamme itse kaikki osat ja tilaamme tehtaalta vain kokoonpanon. Korona kuitenkin pysäytti komponenttien kuljetukset järkyttävän pitkiksi ajoiksi. Kun hiki hatussa yritimme selvittää tavaran saannin kansainvälisiä haasteita, resursseja ei kerta kaikkiaan ollut riittävästi viestintään tai asiakaspalveluun kotimaassa. Oli minun virheeni, etten huomannut hankkia lisää työvoimaa asiakaspalveluun.

Vasta aivan viime viikkoina, uusien työntekijöiden avulla olemme jälleen pystyneet ottamaan tehokkaasti yhteyttä niihin, jotka ovat joutuneet odottamaan. Nykyään meiltä taas vastataan, kun meille soitetaan. Eivätkä tässä mitkään selitykset siinä mielessä auta, että olemme ilman muuta pettäneet monen asiakkaan luottamuksen, ja se harmittaa.

Tulevaisuus näyttää onneksi valoisammalta. Meillä on käsissämme ratkaisun avain, joka osaltaan muuttaa huonekalumaailmaa: olemme onnistuneet tiputtamaan huippusängyn hinnan jopa viidesosaan siitä, millä kilpailijat omia tuotteitaan myyvät. Uskomme tähän ratkaisuumme, ja toivottavasti onnistumme palauttamaan vastavuoroisesti myös asiakkaiden uskon meihin. 

Perheyrityksessämme me jokainen teemme tänäänkin kaikkemme tilanteen korjaamiseksi. Me emme piiloudu silloinkaan, kun asiat nostetaan esille. Olemme tehneet paljon oikeita asioita, ja tavoitteena on korjata tilanne jokaisen odottavan asiakkaan kanssa. Asiakkaidemme tuki on nyt meille tärkeämpää kuin koskaan aikaisemmin. Kolikon kääntöpuolihan on se, että meillä on jo yli 3400 tyytyväistä uutta sänkyasiakasta, ja jokaisen asiakkaamme takia tätä työtä tehdään.

Meille asiakas on kaiken keskiössä, sillä asiakas tuo sykkeen tekemiseemme. Eilen viimeksi kuljetin hanslankarina sänkyjä uusiin koteihin. Toivon että vastuunkanto näkyy myös tekoina asiakkaille, eikä pelkkinä puheina. Paras palaute on kun asiakas laittoi viestiä perään: ”sänky oli odotuksen arvoinen”. Meidän tuote on yksinkertaisesti niin hyvä, että sitä ollaan oltu valmiita odottamaan kohtuuttomiakin aikoja. 

Kiitos kun olette olemassa.

Juhana Peltoniemi 

toimitusjohtaja